Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La Plataforma Perill Ma-3040 i el batle es reuniran amb el Consell de Mallorca. Una variant és una possible solució, però n'hi ha d'haver més a curt termini
Els taujans i taujanes han sortit al carrer per dir prou. Se senten insegurs davant l’excés de velocitat dels vehicles que passen pel mig del poble de Santa Eugènia i demanen empatia i solucions.
Ara hi ha semàfors i radars pedagògics, però no són suficients. La setmana que ve, membres de la Plataforma Perill Ma-3040 i el batle es reuniran amb la institució insular.
Els veïnats pateixen per si hi haurà qualque desgràcia i demanen comprensió.
Orgullosos del renou fet, més de 150 persones s’han sumat a la marxa.
En els darrers tres anys s’ha agreujat el problema, en part, per l’augment de població. De 1.500 habitants, s’ha passat a uns 2.050 i també travessen el poble més vehicles: 5.000 cada dia.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva