Segons els taxistes des Castell, ho fan perquè no volen atendre trajectes curts o estan ocupats amb un altre servei
El programa informàtic de Ràdio Taxi de Menorca pot arribar a registrar fins a 700 serveis rebutjats en un dia. Els motius són bàsicament perquè el taxi està ocupat o perquè el conductor no vol atendre un trajecte curt, segons els taxistes des Castell. La carrera que tothom vol és amb origen o destinació Aeroport.
Qualsevol taxista de Menorca, que és àrea de prestació conjunta, podria denunciar el fet, però rarament arriben a l’Ajuntament. Només el municipi de Ciutadella té un funcionari específic per fer aquest control. Per aquest motiu, i tot i que les llicències són municipals, el sector demana que sigui el Consell qui ho reguli.
Davant aquesta demanda, el Consell s’ha compromès a redactar un estudi de necessitats del sector. El farà públic després de l’estiu.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona