Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els taxistes anuncien noves mobilitzacions a partir de dilluns
Uns 700 taxistes de Palma, Calvià i Andratx s’han mobilitzat en solidaritat amb la vaga dels seus companys de Barcelona i Madrid. La protesta ha deixat sense servei durant dues hores l’aeroport de Son Sant Joan. La mesura ha provocat llargues coes al punt de recollida de passatgers i ha obligat els usuaris a cercar vies alternatives per sortir de l’aeroport.
Abans, els taxistes han marxat en processó pel passeig Marítim de Palma. El sector demana a Foment que limiti la concessió de llicències al lloguer de vehicles amb conductor. Els taxistes de Palma ja han anunciat noves mobilitzacions a partir de dilluns.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire