Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els portaveus asseguren que no afluixaran i seguiran mobilitzant-se durant la setmana
Dilluns ha estat el vuitè dia de vaga del taxi de Madrid. Durant el capvespre, més d’un milenar de manifestants s’han concentrat davant la seu del govern de la comunitat, a la concorreguda Puerta del Sol.
A les 11 del vespre estan citats en assemblea. Els portaveus diuen que no afluixen, i que anit tornaran a decidir les accions que aniran fent demà i durant la setmana.
El dematí ja han col·lapsat el passeig de La Castellana, i s’han concentrat davant la seu del PP, al carrer de Gènova, per demanar la dimissió del president de la Comunitat, Ángel Garrido. El president demana als taxistes que cedeixin un poc en la negociació.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols