Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Els taxistes donen un termini de 48 hores abans d'iniciar mobilitzacions
Els taxistes de la zona de l’Arenal denuncien que els transportistes pirates que operaven a l’Aeroport de Son Sant Joan, s’han desplaçat ara a la seva zona a causa de l’augment de les inspeccions al recinte de l’Aeroport.
Aquest dijous, una trentena de taxistes s’han concentrat davant l’Ajuntament de Llucmajor per exigir que es resolgui la situació. Des del Consistori han manifestat el seu compromís de demanar a la Conselleria de Mobilitat que es posin mesures persuasives, com l’augment del nombre d’inspectors a l’Arenal.
Els taxistes donen un termini de 48 hores abans d’iniciar, diuen, mobilitzacions.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui