Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els taxistes donen un termini de 48 hores abans d'iniciar mobilitzacions
Els taxistes de la zona de l’Arenal denuncien que els transportistes pirates que operaven a l’Aeroport de Son Sant Joan, s’han desplaçat ara a la seva zona a causa de l’augment de les inspeccions al recinte de l’Aeroport.
Aquest dijous, una trentena de taxistes s’han concentrat davant l’Ajuntament de Llucmajor per exigir que es resolgui la situació. Des del Consistori han manifestat el seu compromís de demanar a la Conselleria de Mobilitat que es posin mesures persuasives, com l’augment del nombre d’inspectors a l’Arenal.
Els taxistes donen un termini de 48 hores abans d’iniciar, diuen, mobilitzacions.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç