El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Maó, que n'ha autoritzat 27 de manera unilateral, vol ampliar els permisos, mentre la resta de municipis es cansen d'esperar la regulació del Consell
Des de Ràdio Taxi Menorca, l’associació que agrupa els 104 taxis que fan feina a l’illa, diuen que les llicències temporals de taxi que hi ha hagut a l’estiu a Maó han causat problemes que no volen que es repeteixin.
El Consell de Menorca va presentar fa un mes i mig un estudi en què es determina que entre els vuit ajuntaments s’haurien de repartir 39 llicències de taxi durant l’estiu. Però aquesta avaluació arriba un any tard: Maó s’hi va anticipar i la passada temporada alta ja hi van treballar 27 taxis temporals.
Maó es planteja donar encara més llicències temporals per aquest estiu. Altres ajuntaments han de concretar si les posen en marxa o no. Però si el Consell no convoca aviat la reunió, seran els consistoris el que individualment prendran les seves decisions, sense comptar què fa la resta de municipis.
Davant d’aquesta situació l’Associació Ràdio Taxi Menorca planteja que cada poble decideixi individualment si volen mancomunar-se entre ells per donar resposta a l’augment de la demanda de taxis a l’estiu.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle