Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Durant la parada s'han ofert serveis mínims destinats a persones majors, amb nens o amb algun tipus de minusvalidesa
A Eivissa la parada ha estat de tres hores. S’ha iniciat a les 9 del matí quan els taxistes s’han començat a reunir a l’aparcament de la piscina de Can Misses, punt des del qual uns 150 vehicles han sortit per recórrer els principals carrers de Vila.
Un dels moments destacats de l’aturada ha sigut el seu pas per l’Avinguda d’Espanya, a l’altura de la seu del Consell, tocant les botzines en mode de reclamació. Un moment en el qual el nombre de taxistes hauria pogut sobrepassar dels 200, i han provocat retencions notables al centre de Vila. A les 12 del migdia, la comitiva de taxis tornava a l’aparcament de la piscina de Can Misses on s’ha donat per conclosa.
Durant les tres hores de parada, s’han ofert però serveis mínims destinats a persones majors, amb nens o amb algun tipus de minusvalidesa, amb trajectes a l’Hospital Can Misses, als centres de salut o a l’aeroport. Tot i això alguns treballadors i vesins s’han vist afectats.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols