Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El sector torna a reclamar que s'elimini la limitació de les tarifes quan es circuli a més de 110 quilòmetres per hora
Associacions de taxistes dels cinc municipis de l’illa, amb el suport de la Federació Balear del Taxi, demanen que se solucioni el problema de l’atorgament de llicències als vehicles VTC, que segons afirmen, es fa d’una manera fraudulenta i només serveix per especular.
El sector ha presentat un escrit al Defensor de Poble per eliminar la limitació de tarifa quan se superin els 110 quilòmetres per hora. Consideren que establir aquest límit incompleix la llei.
Els taxistes han tornat a reclamar un ens supramunicipal per gestionar el servei del taxi a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat