Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Asseguren que el nou sistema d'entrada controlada al Port no està clar
Segona jornada de l’entrada controlada de taxis als molls de la Marina i l’Autoritat Portuària ja amenaça de no permetre’ls passar. Diuen que dilluns, en poques hores, comptabilitzaren 200 taxis a la zona. Només n’hi pot haver 4 de manera simultània, i per carregar i descarregar passatgers. Els taxistes, per la seva banda, demanen una parada dins el port.
Asseguren que el nou sistema d’entrada controlada al Port no està clar. Hi ha confusió i n’hi ha que opten per no entrar-hi. A més, els taxistes entenen que el més natural seria que hi hagués una parada als Molls de la Marina.
Des de dilluns els taxistes poden entrar al port també fora de l’horari de càrrega i descàrrega, que és de sis hores al dia. Però només poden estar dins la zona d’andanes quinze minuts. L’Autoritat Portuària de Balears ja ha informat que aquests han incomplit l’acord. Asseguren que l’horabaixa de dilluns n’entraren uns 200.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment