Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Asseguren que tot i les limitacions nocturnes la temporada ha anat prou bé
Aquest dijous 30 de setembre finalitzen les llicències estacionals de taxi a Eivissa. Un inici que finalitza la temporada. Un estiu que, per als taxistes, ha estat millor que el del 2020, però han trobat a faltar l’oci nocturn que els genera el 40% de la seva facturació.
Enguany només s’han posat en funcionament la meitat de les llicències estacionals, unes 250, i en principi els taxistes no creuen necessari allargar-les més enllà de l’1 d’octubre.
L’oci nocturn que suposa el 40 per cent de la facturació. En general el servei de taxi ha anat bé, excepte a principis de juliol, on sí que van anar desbordats fins que no van entrar els estacionals. Després el problema va quedar resolt excepte en algun moment puntual.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues