Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els taxistes exigeixen a les comunitats que es comprometin a rebre les competències dels VTC
Finalment, demà dimarts dematí hi haurà la vaga de taxistes que estava prevista. Els representants del sector no han sortit convençuts de la reunió mantinguda avui dilluns amb el Ministeri de Foment. Agraeixen la intenció del Govern espanyol de desencallar la situació, però els és insuficient i, per això, continuaran amb les aturades que tenien previstes.
Demanen que es compleixi la proporció d’una llicència VTC per cada 30 taxis i que les competències es transfereixin a les comunitats i als ajuntaments, un punt del qual volen un compromís clar per part dels governs autonòmics.
L’executiu central s’ha compromès a aprovar un decret llei el 14 de setembre que regularà l’ús dels VTC. Milers de passatgers i turistes s’han vist afectats avui dilluns en les diverses aturades produïdes a Madrid i Barcelona, en plena temporada alta.
El conseller de Mobilitat, Marc Pons, ha dit que les diferents administracions fan feina per minimitzar les conseqüències de l’aturada de cinc hores dels taxistes prevista per a demà dimarts. A més, ha mostrat la disposició del Govern davant l’executiu central per gestionar les llicències VTC.
Per altra banda, el president del PP, Pablo Casado, ha culpat el Govern espanyol de tenir Espanya aturada per la vaga de taxis. Casado ha dit que el PSOE ha trencat el consens que va arribar amb el PP.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata