Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La mesura començarà en proves el proper dilluns 4 de juny.
L’Ajuntament d’Eivissa i l’Autoritat Portuària de Balears han acordat un sistema d’entrada de taxis a les andanes del Port d’Eivissa. Taxistes, comerciants i vesins de la Marina entenen que era necessari i una decisió coherent. Fins ara, els usuaris havien de sortir del port i caminar fins a l’avinguda de Bartomeu Rosselló.
La mesura començarà en proves el proper dilluns 4 de juny. Els taxis podran entrar al port de manera controlada. A més, fora de l’horari de càrrega i descàrrega a la zona de les andanes.
L’acord entre ajuntament i l’APB ha comptat amb el suport de comerciants i vesins del barri de la Marina, però és el sector del taxi que veu més lògic aquest viratge de les institucions. Cada taxi podrà estar dins de la zona de les andanes 15 minuts. I hauran de circular a 20 km/h.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703