Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Els veïnats estan preocupats perquè no saben quan podran tornar a casa
Els veïnats desallotjats del número 15 del carrer de Simó Ballester de Palma han passat la nit a casa de familiars en espera que els tècnics comprovin demà dilluns si és segur que tornin a les seves cases. L’edifici va quedar precintat ahir preventivament, després que s’anegàs el solar de devora on es fa una nova construcció. L’aigua venia des de la plaça des Fortí. S’hi va rompre una canonada i es va filtrar a la finca per un forat a la paret de l’aparcament que, segons expliquen els veïnats, es va fer durant l’excavació i després es va reparar.
Els veïnats creuen que, tot i que demà dilluns l’edifici deixi d’estar precintat, encara passaran més dies fins que puguin tornar a casa perquè -expliquen- NO hi ha llum i encara hi ha aigua al soterrani.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca