Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Banc Central Europeu (BCE) ha pujat els tipus d'interès mig punt percentual, fins al 2,5%, aquest dijous. És el nivell més alt registrat en 14 anys i la intenció és que els tipus segueixin pujant durant el 2023
113
El Banc Central Europeu (BCE) ha apujat els tipus d’interès mig punt percentual, fins al 2,5 %, aquest dijous. És el nivell més alt registrat en 14 anys i la intenció és que segueixin pujant durant el 2023. “Hauran d’incrementar-se encara significativament, i a un ritme sostingut, fins assolir nivells suficientment restrictius per assegurar” que la inflació torna a l’objectiu del 2 % a mig termini, segons el BCE.
La presidenta del BCE, Christine Lagarde, assegura que hi haurà noves pujades a la reunió de febrer, amb seguretat, i de forma probable a les posteriors, tot i que la decisió dependrà de les dades econòmiques. Segons Lagarde tots els països estan d’acord en el fet que cal lluitar contra la inflació, que al novembre es va situar en el 10 % a l’Eurozona, tot i que hi ha discrepàncies a l’hora de decidir la tàctica a seguir.
És la pujada més ràpida i intensa dels tipus d’interès
Alfredo Jiménez, de l’Institut Espanyol d’Analistes, destaca que “mai no s’havia registrat una pujada tan ràpida i intensa dels tipus d’interès des que existeix l’euro. En 5 mesos han pujat el 2,5 % i les pujades no acabaran aquí”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals