Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Per minimitzar les molèsties, s'han habilitat 4 serveis diferents de bus
185
Demà dissabte 10 de desembre i diumenge 11 se suprimeixen els trajectes Inca-Manacor i Inca-Sa Pobla en ambdós sentits. El motiu són les obres de construcció del nou baixador d’Inca. Per minimitzar les molèsties, s’han habilitat 4 serveis diferents de bus que uniran Inca amb Sineu, Llubí, Muro i Sa Pobla i Petra i Manacor. Podeu consultar tots els horaris al web dels Serveis Ferroviaris de Mallorca.
Els serveis d’autobús amb sortida des de Sa Pobla i el seu pas per les estacions intermèdies fins a Inca efectuaran la seva sortida 10 minuts abans de l’horari habitual del tren en cap de setmana. Els autobusos que surtin des de Manacor sortiran 34 minuts abans de l’horari habitual del tren. Els de Petra, ho faran 28 minuts abans de l’horari habitual del tren. I, finalment, els autobusos que surtin des de Sineu, sortiran 11 minuts abans.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats