Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La patronal dels transportistes assegura que demà no hi haurà vaga però alguns camioners adverteixen que no repartiran
70
La Federació Balear de Transports i l’Associació de Transportistes de PIMEM assegura que el sector no aturarà aquest dilluns i que no hi ha cap convocatòria legal de mobilització prevista a Mallorca. Demana que no es creï alarma i no es crispi l’ambient enmig d’una situació complicada pel sector. Però hi ha xofers que diuen que demà no faran feina. Entre ells, Eduardo da Silva. És transportista autònom i diu que no sortirà a repartir. Vol protestar per la pujada del preu del combustible que, assegura, s’està fent insostenible. Està a l’espera de veure els comptes a finals de mes, però li preocupa no poder mantenir l’empleat que té contractat.”Ens hem de fer veure, hem de fer alguna cosa, però no és una vaga legal”, matisa.
El Govern central es reunirà amb el sector
Davant d’aquesta situació, el Govern central assegura que fa feina per donar una resposta al sector i té previst reunir-se amb els transportistes en les pròximes setmanes.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució