La circulació d'autobusos turístics i de ciclistes ha causat situacions de col·lapse
La Federació Balear de Transport ha demanat reunir-se amb el Consell de Mallorca per tractar la convivència entre ciclistes i conductors a la carretera. Així ho han decidit en l’assemblea ordinària celebrada aquest dimecres. La circulació d’autobusos turístics i de ciclistes ha causat situacions de col·lapse, sobretot a les carreteres turístiques. L’associació de conductors Actua proposa regular els horaris de circulació per evitar que coincideixin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda