Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Negociacions de l'Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació
Els 99 treballadors d’Acciona de l’aeroport de Palma afectats per l’expedient de regulació temporal d’ocupació han acceptat la proposta de l’empresa mitjançant la qual es redueix, de 60 a 45, el nombre de dies de suspensió dels contractes.
A més, en el moment que Acciona hagi de donar servei a més de 6 vols diaris durant 15 dies seguits, la suspensió quedarà sense efecte.
L’acord preveu, també, una millora de la prestació per desocupació, així com la possibilitat de concedir bestretes de fins a 1.050 euros.
De moment, els treballadors són a l’atur. Acciona els contracta de manera puntual cada vegada que necessita els seus serveis.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat