Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Insisteixen que la cimentera té beneficis, i que haurà de millorar-ne les indemnitzacions. La protesta ja ha arribat a Madrid.
Al so de mariatxis i davant de l’ambaixada de Mèxic a Madrid. Així han protestat els treballadors de la cimentera contra la multinacional mexicana que ha presentat un ERO amb 188 acomiadaments a tot Espanya, 85 a Lloseta. Una delegació de mes de 30 treballadors han arribat a Madrid des de Mallorca. Els sindicats asseguren que impugnaran l’ERO si no hi ha acord en el final de la negociació a partir d’aquest dimarts.
Mentre, a Lloseta, jornada de vaga durant 24 hores com ala majoria de plantes de CEMEX a l’estat. Després de rebutjar la darrera oferta de l’empresa de 30 dies per any treballat, 22 mensualitats i un pagament únic de 3 mil euros, els treballadors afirmen que CEMEX, amb els beneficis que té, pot oferir mes.
La fàbrica de Cemex a Gador també es troba amb les portes tancades, com la de Lloseta, a l’espera d’una solució definitiva.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació