Logo IB3N
X

Els treballadors de Correus de Menorca denuncien que els carters treballen a ple sol

La situació s'agreuja, diuen, a Ciutadella. Allà, des de juny, els han canviat l'horari i acaben mitja hora més tard... a les 3 i mitja de la tarda. Demanen que, almanco, puguin dur gorra, ulleres de sol... i crema solar

11/08/2018

Els treballadors de Correus de Menorca denuncien que els carters treballen a ple sol

177

A Menorca, treballadors de correus denuncien a “Inspecció de Treball” les condicions en què fan feina els carters al carrer. Els representants sindicals diuen que l’empresa no avalua com toca “el risc d’haver de fer feina a ple sol”. Havien proposat canviar els horaris per evitar les hores de més radiació solar.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella