Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els representants dels treballadors demanen diàleg per arribar a enllestir un nou conveni col·lectiu
94
Els sindicats de treballadors de Correus (CCOO, UGT, CSIF i Sindicato Libre) preveuen aturades de protesta a principi de novembre i durant tres dies a la campanya de Nadal. Amb les mobilitzacions, que ja varen produir-se a principi de juny, es vol protestar contra la retallada de llocs de feina a l’empresa postal. S’ha passat de 65.000 a prop de 50.000.
Després de 3 mesos després del canvi en el govern espanyol, els sindicats no han constatat cap gest ni per part de l’executiu de Pedro Sánchez ni per part de Correus que pugui indicar una voluntat de diàleg i de resoldre el conflicte que existeix al servei postal.
Els sindicats recorden que falta diàleg amb el govern central i l’empresa pública, que hi ha retallades als pressupostos o que falta d’un pla estratègic, a més, d’enllestir un nou conveni col·lectiu, caducat des de fa 5 anys.
Les concentracions es duran a terme del 5 al 16 de novembre amb aturades parcials de 3 hores. A més de tres jornades de vaga general: el 30 de novembre i el 21 i el 26 de desembre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703