Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les temperatures arriben als 40 graus al recinte
Els treballadors reclamen mesures urgents a les institucions contra les altes temperatures que s’arriben a registrar dins les instal·lacions de l’estació intermodal de Palma. La calor, amb un moviment constant d’usuaris, pot arribar a ser molt perjudicial per a la salut de tothom. En plena onada de calor, s’han arribat a enfilar fins als 40 graus.
Els treballadors del recinte es queixen de la manca de climatització. La situació és especialment greu a les andanes, segons comenten. També afirmen que no és el primer any que coincideixen humitat i altes temperatures.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat