Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Acusen Tamara Contreras de provocar el conflicte i desestructurar el servei
216
Els treballadors de Medicina Interna de l’hospital Mateu Orfila continuen en peu de guerra. En un comunicat, acusen la directora mèdica, Tamara Contreras, de ser la responsable del conflicte obert arran de l’anunci de cessament del cap de servei ara fa 8 dies. Sostenen que Contreras ‘ha desestructurat el servei’ i critiquen la manipulació dels fets per part de la gerència.
Així mateix, expliquen que desconeixen el nou model assistencial que vol aplicar la direcció del centre sanitària i, defensen, que en qualsevol cas la directora mèdica hauria d’explicar perquè és incompatible amb l’actual cap de servei, amb més de 20 anys d’experiència al departament.
L’anunci del cessament de Fernández Cid ha provocat la dimissió de la supervisora d’infermeria i del doctor Julián, un fet que agreuja encara més el malestar per les jornades laborals excessives que els treballadors porten temps reclamant.
Per últim, reclamen la intervenció de la presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, a qui sol·liciten una reunió. Lamenten, a més, que no ha estat possible fins ara reunir-se amb la gerència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles