Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'Ajuntament de Palma confia en arribar a un acord a la reunió de dilluns migdia
Els treballadors de l’Empresa Municipal de Transports de Palma comencen aquest diumenge vespre una vaga indefinida. Volien negociar durant el cap de setmana però l’Ajuntament els ha citat per demà a la 1 del migdia. Davant això, la vaga continua endavant i passa a ser indefinida.
A les 5 del dematí, només circularan 49 dels 160 busos disponibles. Les postures han seguit ben igual que els darrers dies: els treballadors reclamen 16 millores.
Mentrestant, el consistori els demana sentit comú i que desconvoquin la vaga i insisteix que mai han abandonat la taula de negociació.
L’Ajuntament assegura que se’ls ha apujat un 2% el sou. Per als treballadors els doblers, però, no són el quid de la qüestió, sinó que s’acabin amb els torns irregulars i amb la quantitat de xofers que, asseguren, són a ca seva. El consistori ho desmenteix i diu que només són a ca seva aquells que estan de baixa mèdica.
I a tot això, els usuaris ho tenen clar: volen més freqüències i més busos perquè puguin anar més amples i evitar riscos de contagis de Covid-19.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació