Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Els sindicats asseguren que és "un toc d'atenció" cap a la patronal per aconseguir un acord abans que acabi el mes de juny
Uns 300 delegats sindicals s’han concentrat davant la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) en la primera protesta dels treballadors d’hostaleria per intentar desbloquejar la negociació del conveni. En la concentració aquest divendres, fins i tot, han arribat a tallar la circulació del carrer d’Aragó de Palma durant uns minuts.
Demanen a la patronal que augmenti la pujada salarial proposada del 8,5% en tres anys; i que no la vinculi amb pèrdua de drets, diuen, ja adquirits. Els sindicats asseguren que la mobilització d’avui és “un toc d’atenció” als hotelers i restauradors. Afegeixen que si no hi ha acord abans d’acabar el mes, aniran a la vaga. Unes mobilitzacions anunciades per a la Platja de Palma i la zona de Palmanova-Magaluf a Calvià.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret