Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Un dels set tècnics del servei que estan de baixa mèdica ha parlat davant les càmeres d'IB3 Notícies
A n’Antonio fa 2 mesos que el destinaren al laboratori de Microbiologia de Son Espases i les darreres dues setmanes ha experimentant inflamació de la gargamella, formigueig a les mans i a la punta de la llengua, nàusees, fatiga, i en tossir escup sang. Des d’ahir, està de baixa indefinida.
El sindicat de tècnics no neguen que la direcció de l’hospital hagi pres mesures, però creuen que són insuficients i que s’enfronten a un agent químic desconegut.
Altres companys, fins i tot els que no estan de baixa, coincideixen que, de cada vegada més, el malestar es perllonga els caps de setmana quan no són a la feina.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo