Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els treballadors afectats no cobren fa mesos
259
La secció d’Hàbitat Balears de Comissions Obreres ha confirmat que els treballadors que fan net les escoles públiques de Sant Antoni de Portmany aniran a la vaga indefinida dia 15 d’octubre. Així ho han anunciat després de la reunió, sense acord, mantinguda avui al Tamib amb l’empresa externa Aema Hispánica, contractada per l’ajuntament portmanyí.
De fet, els representants de l’empresa ni tan sols s’han presentat a la cita del Tribunal d’Arbitratge i Mediació.
Els treballadors afectats no cobren fa mesos, i alguns han perdut la casa de lloguer a on vivien i han hagut de demanar sous a coneguts per menjar o tornar a la Península, fins i tot, malalts en algun cas.
El sindicat denuncia l’ús ‘malintencionat’ que Aema Hispánica fa de la seva plantilla, i demana el suport en futures mobilitzacions. Fins i tot de pares i mares d’alumnes dels quatre centres que, dimarts que ve, quedarien sense servei de neteja.
El sindicat relaciona el risc de manca de neteja amb el brot d’hepatitis A detectat a l’illa eivissenca, i adverteixen que els serveis mínims no seran suficients per garantir la higiene als centres educatius afectats.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros