Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Els treballadors afectats no cobren fa mesos
243
La secció d’Hàbitat Balears de Comissions Obreres ha confirmat que els treballadors que fan net les escoles públiques de Sant Antoni de Portmany aniran a la vaga indefinida dia 15 d’octubre. Així ho han anunciat després de la reunió, sense acord, mantinguda avui al Tamib amb l’empresa externa Aema Hispánica, contractada per l’ajuntament portmanyí.
De fet, els representants de l’empresa ni tan sols s’han presentat a la cita del Tribunal d’Arbitratge i Mediació.
Els treballadors afectats no cobren fa mesos, i alguns han perdut la casa de lloguer a on vivien i han hagut de demanar sous a coneguts per menjar o tornar a la Península, fins i tot, malalts en algun cas.
El sindicat denuncia l’ús ‘malintencionat’ que Aema Hispánica fa de la seva plantilla, i demana el suport en futures mobilitzacions. Fins i tot de pares i mares d’alumnes dels quatre centres que, dimarts que ve, quedarien sense servei de neteja.
El sindicat relaciona el risc de manca de neteja amb el brot d’hepatitis A detectat a l’illa eivissenca, i adverteixen que els serveis mínims no seran suficients per garantir la higiene als centres educatius afectats.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial