Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El comitè d'empresa parla de negociacions "estancades" pel nou conveni
Els treballadors de Tirme, la concessionària del servei de tractament de residus a Mallorca, es manifestaran dia 26 d’agost davat la planta incineradora de Son Reus. Denuncien que les negociacions pel nou conveni col·lectiu, que fa deu mesos que es negocia, estan “estancades”.
El major desacord, segons el comitè d’empresa, és la pretensió de Tirme de reduir el personal en durant els torns de nit i festius. “Que hi hagi tan poca gent pot ser un risc sobre la salut del treballador i la seguretat de les instalacions” diu Juan José del Teso, secretari general de la secció sindical d’UGT a Tirme. Assegura que algunes avaries podrien posar en risc el medi ambient.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13