Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Conselleria de Salut ha començat a instal·lar-hi equips portàtils d'aire condicionat
Els treballadors de tres centres de salut de Mallorca han alertat de l’excés de calor que pateixen, tant els professionals com els usuaris. A l’ambulatori del Carme, a Palma, les deficiències en els sistemes d’aire condicionat han fet que es registrassin fins a 29 graus a l’interior, segons el sindicat Simebal, quan la normativa marca un màxim de 27 graus.
La Conselleria de Salut ha començat a instal·lar-hi equips portàtils d’aire condicionat. Funcionaran fins que es substitueixin els aparells romputs. Segons la Conselleria, els centres de salut de S’Escorxador, a Palma, i el de Vilafranca també estan pendents de rebre nous equips d’aire condicionat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata