Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Els acomiadaments afectarien un terç de la plantilla a les illes
Els treballadors de Vodafone de Balears s’han unit a la vaga convocada arreu del país. Empleats de les botigues de Palma i també de les oficines centrals a Son Castelló han aturat de fer feina durant una hora al migdia per protestar contra l’ERO presentat per l’empresa, que afectaria un terç de la plantilla a Balears.
És la tercera vegada que la companyia presenta un Expedient de Regulació d’Ocupació i, ara, preveuen acomiadar 1.200 treballadors a tot el país.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes