Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Els acomiadaments afectarien un terç de la plantilla a les illes
Els treballadors de Vodafone de Balears s’han unit a la vaga convocada arreu del país. Empleats de les botigues de Palma i també de les oficines centrals a Son Castelló han aturat de fer feina durant una hora al migdia per protestar contra l’ERO presentat per l’empresa, que afectaria un terç de la plantilla a Balears.
És la tercera vegada que la companyia presenta un Expedient de Regulació d’Ocupació i, ara, preveuen acomiadar 1.200 treballadors a tot el país.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet