Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La cabuda en els centres comercials passa a un 50 per cent i a un 75 per cent en el cas dels comerços
A partir de dilluns, Eivissa passarà al nivell 2 d’alerta sanitària. Això vol dir, entre d’altres coses, que s’amplia la cabuda de comerços, gimnasos, cinemes i teatres i llocs de culte.
La restauració continuarà com fins ara: interiors tancats i 50 per cent de la cabuda en exteriors, però només fins a les 5 de la tarda. Només podran ajuntar-se un màxim de 4 persones i dos nuclis de convivència. La cabuda en els centres comercials passa a un 50 per cent i a un 75 per cent en el cas dels comerços, que hauran de tancar a les 8 del vespre amb l’excepció dels essencials.
Les reunions socials i familiars passen d’un màxim de 4 a 6 i dos nuclis de convivència. Pel que fa a les activitats esportives i a l’aire lliure, s’amplien fins a 10 persones. Aquestes mesures es mantindran fins al 23 d’abril, quan es podran avaluar els efectes de Setmana Santa en l’índex de contagis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles