Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Començarà el pròxim 22 de novembre i protesten pel mal estat de la flota de vehicles i errades contínues en les nòmines
Els treballadors del servei de fems de Santa Eulària des Riu han convocat una vaga indefinida. Segons ha informat el sindicat CCOO, l’aturada començarà el 22 de novembre a partir de les 2:30 h de la matinada. Els treballadors protesten per la manca de pagaments correctes, hi ha errades contínues a les nòmines, denuncien que qualque mes han cobrat fins a 1.000 euros menys del que els havien de pagar.
També es queixen pel mal estat de la flota de vehicles. De fet, assenyalen, un dels camions va acabar incendiant-se. La gota que ha fet vessar el got de la paciència, però, ha estat que no s’ha abonat una paga que s’havia de cobrar el mes d’octubre.
La vaga va ser acordada divendres passat en una assemblea. Comissions Obreres espera que la convocatòria serveixi per obrir un espai de diàleg per poder garantir unes condicions laborals adequades i els cobraments íntegres i correctes de les nòmines dels 63 treballadors que hi fan feina.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper