Volen visibilitzar el càstig als regidors del Consistori per la manca d'interès a solucionar problemes, fet pel qual, a partir del 13 de gener, preveuen fer vaga indefinida
Treballadors del servei de recollida de fems de Son Servera han entregat aquest dijous dematí sacs de carbó a l’Ajuntament. Un gest amb el que, diuen, volen visibilitzar el càstig de la plantilla als regidors per la manca d’interès a solucionar problemes. De fet, preveuen fer vaga indefinida a partir de dia 13 de gener.
UGT i Comissions Obreres han convocat aquesta aturada tant al servei de recollida de fems, com al servei de neteja viària. Les dues licitacions han quedat desertes i les taules salarials dels empleats, asseguren, han quedat “obsoletes”. Per això, demanen que se’ls apliqui el conveni autonòmic. També denuncien l’estat d’algunes instal·lacions i dels camions.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto