Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aturades seran a partir del 30 de juny
Els treballadors del servei de recollida de fems de la Mancomunitat del Raiguer han convocat una vaga indefinida a partir del dia 30 de juny. Això serà si l’empresa concessionària i el personal no arriben a un acord dilluns que ve en el TAMIB, el Tribunal de Mediació i Arbitratge.
Els 10 ajuntaments afectats estan preocupats per les repercussions que pugui tenir aquesta aturada si finalment no es desconvoca. Segons el sindicat CCOO la vaga s’ha convocat perquè no es compleix el pleg de condicions i la recollida es fa amb material i maquinària obsoleta que no reuneixen les condicions per fer la feina de forma digna i segura.
A més de la vaga no descarten altres accions.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències