Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Comencen a mobilitzar-se per denunciar abusos en les subcontractes i falta d'inversió en la companyia
109
Els treballadors de Serveis Ferroviaris de Mallorca convoquen aturades parcials per demà dimecres. Serà el primer dia de mobilitzacions contra el que consideren un abús de les subcontractes i falta d’inversió en la companyia. Les aturades de demà seran de matinada, de 5:30 a 6:30 hores, i de capvespre, entre les 18:00 i les 19:00 hores.
La conselleria de Mobilitat ha fixat uns serveis mínims del 60%. El comitè de vaga ha convocat un calendari d’aturades de deu dies més fins al 26 de novembre i que podria afectar el Dijous Bo.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues