Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Els 107 treballadors no subrogats de l'empresa emblemàtica de perles de Manacor demanen una millora de les condicions de l'ERO i la seva inclusió a una borsa de treball
Els treballadors no subrogats de Majorica demanen una millora de les condicions de l’ERO. Sobretot pel que fa a les indemnitzacions. També demanen la seva inclusió a una borsa de treball. A hores d’ara, les negociacions de l’Expedient de Regulació d’Ocupació encara no han començat.
Són les peticions del grup de treballadors no subrogats de Majorica. S’han agrupat per demanar al Comitè i als Sindicats que lluitin per aquestes reivindicacions. Expliquen també que estan desinformats.
Són 107 que han quedat fora, 57 d’ells a Mallorca i 51 repartits a altres indrets d’Espanya. Demanen també que no es firmi l’ERO sense abans fer una assemblea amb ells i poder decidir, diuen, si n’accepten les condicions o no.
Segons fonts del Comitè, traslladen que comparteixen les reivindicacions dels treballadors i que faran feina en aquesta direcció. El col·lectiu de treballadors es reunirà dimecres amb la direcció general de Treball per tal de plantejar-los la seva situació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis