Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Amb aquestes, s'eleva a 15,5 milions l'import per obres i expropiacions al qual ha de fer front el Consistori
La justícia condemna l’Ajuntament de Ciutadella a pagar 600.000 euros, més interessos, pels sobrecostos provocats per les obres de construcció de la piscina descoberta de Sa Platja Gran i la reforma del palau de Can Saura Miret que, fins fa uns mesos, havia d’acollir els nous jutjats de la ciutat. Les dues sentències, que el Consistori ha rebut recentment, són fermes i, per tant, no admeten recurs.
Fonts municipals asseguren que ja no hi havia gaire esperances i lamenten el perjudici que provoquen per les arques municipals.
Ara es negocia amb les empreses constructores que han guanyat el pleit per acordar el pagament plurianual de les indemnitzacions.
Amb aquestes, s’eleva a 15,5 milions l’import al qual ha de fer front l’Ajuntament per sentències desfavorables.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament