Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
A aquesta hora hi ha deu anul·lacions a tot l'Estat, sobretot a l'aeroport del Prat, també pel que fa als retards
EFE//
73Nova jornada de vaga dels tripulants de cabina de Ryanair. A les nou del matí, hi havia deu vols cancel·lats i 49 retards de l’aerolínia a tot l’Estat, sobretot al Prat. A les Balears, la incidència és, de moment, baixa, amb dos vols anul·lats i sis retards d’arribada a Son Santjoan. A Menorca i Eivissa, normalitat.
Aquest dimarts, les repercussions de la protesta també van ser minses. A Palma es van produir dues cancel·lacions i 44 retards fins a les set de l’horabaixa, segons dades del sindicat. A Eivissa hi va haver dues cancel·lacions i catorze retards i a Maó, dues cancel·lacions més.
Com en vagues anteriors, USO denuncia que l’aerolínia utilitza pràctiques abusives per minimitzar els efectes de l’aturada, entre les quals implantar uns serveis mínims del 100%, dur tripulants de cabina d’altres països per operar a Espanya i acomiadar i expedientar treballadors per secundar la protesta.
El sindicat reclama la intervenció del Ministeri de Treball per obligar l’empresa a reprendre les negociacions per un conveni col·lectiu que reculli unes condicions laborals dignes i sota la legislació espanyola. Rynanir és una companyia aèria de baix cost amb seu a Dublín, que imposa, recorda USO, les normatives laborals irlandeses a tota la seva plantilla.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor