Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A aquesta hora hi ha deu anul·lacions a tot l'Estat, sobretot a l'aeroport del Prat, també pel que fa als retards
EFE//
16Nova jornada de vaga dels tripulants de cabina de Ryanair. A les nou del matí, hi havia deu vols cancel·lats i 49 retards de l’aerolínia a tot l’Estat, sobretot al Prat. A les Balears, la incidència és, de moment, baixa, amb dos vols anul·lats i sis retards d’arribada a Son Santjoan. A Menorca i Eivissa, normalitat.
Aquest dimarts, les repercussions de la protesta també van ser minses. A Palma es van produir dues cancel·lacions i 44 retards fins a les set de l’horabaixa, segons dades del sindicat. A Eivissa hi va haver dues cancel·lacions i catorze retards i a Maó, dues cancel·lacions més.
Com en vagues anteriors, USO denuncia que l’aerolínia utilitza pràctiques abusives per minimitzar els efectes de l’aturada, entre les quals implantar uns serveis mínims del 100%, dur tripulants de cabina d’altres països per operar a Espanya i acomiadar i expedientar treballadors per secundar la protesta.
El sindicat reclama la intervenció del Ministeri de Treball per obligar l’empresa a reprendre les negociacions per un conveni col·lectiu que reculli unes condicions laborals dignes i sota la legislació espanyola. Rynanir és una companyia aèria de baix cost amb seu a Dublín, que imposa, recorda USO, les normatives laborals irlandeses a tota la seva plantilla.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia