Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Més de 4.000 tripulants de cabina estan cridats a la vaga
Els tripulants de cabina de Ryanair demanen que la línia aèria respecti els drets laborals de cada país. Asseguren que la companyia aplica la legislació irlandesa quan li convé, i la del país on opera quan li és més perjudicial per al treballador.
Més de 4.000 tripulants de cabina estan cridats a la vaga els dies 25 i 26 de juliol a Espanya, Portugal, Itàlia i Bèlgica, en una acció conjunta decidida avui dijous migdia a Brussel·les.
Se suma a l’aturada dels pilots d’Irlanda convocada per dia 12 que es calcula que afecti un 7% dels vols.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar