Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La data exacta s'acabarà de decidir la setmana vinent, però serà a finals de setembre
Els tripulants de cabina de Ryanair a Espanya tornaran a fer vaga. I la faran conjuntament amb els de Bèlgica, Portugal, Itàlia i, possiblement, Holanda i Alemanya. La data encara no està decidida, però serà la darrera setmana de setembre.
Els sindicats ho han decidit durant una reunió, aquest divendres, a Roma. Davant la complexitat d’harmonitzar les diverses legislacions laborals, comunicaran la data com a màxim dia 13 de setembre, dijous que ve. Aquesta nova vaga té lloc després que la companyia ha arribat a un principi d’acord amb els seus pilots irlandesos. Els sindicats reclamen igualtat de tracte.
Serà la tercera vegada aquest estiu que els treballadors de Ryanair convoquen vaga, la segona dels tripulants de cabina. Molts de passatgers encara presenten reclamacions per les aturades anteriors.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió