A falta de dues setmanes per la recollida del raïm a Formentera la producció de les vinyes està totalment afectada. Els tudons s’han menjat ja més del 60 % dels fruits i es preveu que quan arribi el moment de la recollida no quedi res. El mateix està succeint amb els olivers, tot i que la collita es sol fer a l’octubre ja se’ls estan menjant. Demanen una actuació conjunta entre administració i sector per cercar una solució contra aquesta plaga i que els pagesos no hagin d’abandonar el camp.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa