Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L’arribada massiva de turistes perjudica la percepció que tenen dels serveis i de l’entorn mediambiental
Menorca és l’illa balear més ben valorada pels turistes. De fet, és l’única que aprova, això sí, pels pèls. Els turistes donen a Menorca un 5,1 de valoració, mentre que a Formentera la puntuen amb un 4,9 i Eivissa amb un 4,3.
Així es desprèn del darrer informe Gadeso publicat avui mateix. Analitza quatre grans àrees: l’entorn medioambiental i l’allotjament aproven, mentre que l’oferta especialitzada i els serveis públics suspenen.
La conclusió general és, no obstant, que l’arribada massiva de turistes perjudica la percepció que tenen dels serveis i l’entorn. Així ho adverteix Antoni Tarabini, president de la Fundació Gadeso, en declaracions a Ib3 ràdio.
De l’entorn mediambiental, els turistes valoren el paisatge i les aigües però en critiquen la neteja i la saturació, una percepció que també perjudica altres serveis com la neteja de platges, la qualitat de les aigües, el transport públic o la seguretat ciutadana.
De l’allotjament destaquen la comoditat però troben les instal.lacions deteriorades. En aquest sentit, el lloguer turístic és més ben valorat que el tot inclòs, un producte, però, consolidat. El lloguer turístic, la regulació del qual genera poc consens entre els partits, agafar embranzida, apunten des de Gadeso, amb un nivell notable de satisfacció referit als preus.
L’informe apunta també a l’impuls que comença a aparèixer en la creació i desenvolupament d’hotels rurals i agroturismes.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi