Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Fins al 30 de setembre una barrera impedirà l'accés de vehicles a motor al far
Una barrera impedeix el pas als cotxes i motos dels qui volen conèixer el far del Cap de Barbaria. I és que, a partir del 25 de juny i fins al proper 30 de setembre, els turistes que desitgin accedir-hi hauran de deixar els seus vehicles al pàrquing que s’ha habilitat i caminar durant dos kilòmetres.
És el segon any que s’aplica aquesta regulació, que busca evitar aglomeracions i preservar el territori. Tot i que a molts turistes els ha agafat per sorpresa, aquesta mesura no ha estat cap inconvenient. Han decidit fer una mica d’esport i conèixer l’emblemàtic far. L’any passat a l’estiu més de 500 persones visitaren diàriament aquest punt de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles