Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Les embarcacions han de fondejar sobre arena o en una de les 51 boies ecològiques ja habilitades
L’illot de s’Espalmador és, avui en dia, un dels punts més verges de Formentera. De fet, només hi ha una barca que faci aquest trajecte de manera regular durant els mesos d’estiu. Els turistes que volen fugir de la massificació de les platges més populars de l’illa opten per visitar aquest indret.
D’altres turistes hi arriben amb les seves embarcacions privades, alguns d’ells fondegen a la zona pròxima i simplement gaudeixen de les aigües transparents. Això, però, de vegades no agrada gaire als qui són a la platja.
I és que la tranquil·litat de s’Espalmador contrasta amb la massificació d’embarcacions fondejades. És important recordar que és una zona rica en posidònia i que les embarcacions disposen de 51 boies ecològiques que permeten als vaixells amarrar sense que ocasionin danys. Tot i això, la resta d’embarcacions poden fondejar-hi sempre que ho facin damunt arena.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia