Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tampoc aquells que venguin d'autonomies amb una baixa incidència acumulada, que és el cas ara mateix només de la Comunitat Valenciana
A partir d’aquest diumenge es flexibilitza l’entrada a les Illes: els viatgers nacionals vacunats amb almanco una dosi podran entrar sense necessita de PCR negativa i també els que venguin de comunitats amb baixa incidència.
Els turistes que han aterrat aquest matí a l’Aeroport de Menorca, tots ells estatals, entenen la mesura i l’aplaudeixen. És la porta d’entrada a la temporada, destinada, precisament, a potenciar el turisme nacional i balear.
Aquest dijous, encara han hagut de presentar una PCR negativa, però a partir de diumenge els passatgers estatals vacunats amb una dosi i els que venguin d’autonomies amb una baixa incidència acumulada, que és el cas ara mateix només de la Comunitat Valenciana, ja no hauran de presentar la prova. A la resta de passatgers estatals, els bastarà un test d’antígens i no només una PCR.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles