A partir d’aquest diumenge es flexibilitza l’entrada a les Illes: els viatgers nacionals vacunats amb almanco una dosi podran entrar sense necessita de PCR negativa i també els que venguin de comunitats amb baixa incidència.
Els turistes que han aterrat aquest matí a l’Aeroport de Menorca, tots ells estatals, entenen la mesura i l’aplaudeixen. És la porta d’entrada a la temporada, destinada, precisament, a potenciar el turisme nacional i balear.
Aquest dijous, encara han hagut de presentar una PCR negativa, però a partir de diumenge els passatgers estatals vacunats amb una dosi i els que venguin d’autonomies amb una baixa incidència acumulada, que és el cas ara mateix només de la Comunitat Valenciana, ja no hauran de presentar la prova. A la resta de passatgers estatals, els bastarà un test d’antígens i no només una PCR.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil