L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Tampoc aquells que venguin d'autonomies amb una baixa incidència acumulada, que és el cas ara mateix només de la Comunitat Valenciana
A partir d’aquest diumenge es flexibilitza l’entrada a les Illes: els viatgers nacionals vacunats amb almanco una dosi podran entrar sense necessita de PCR negativa i també els que venguin de comunitats amb baixa incidència.
Els turistes que han aterrat aquest matí a l’Aeroport de Menorca, tots ells estatals, entenen la mesura i l’aplaudeixen. És la porta d’entrada a la temporada, destinada, precisament, a potenciar el turisme nacional i balear.
Aquest dijous, encara han hagut de presentar una PCR negativa, però a partir de diumenge els passatgers estatals vacunats amb una dosi i els que venguin d’autonomies amb una baixa incidència acumulada, que és el cas ara mateix només de la Comunitat Valenciana, ja no hauran de presentar la prova. A la resta de passatgers estatals, els bastarà un test d’antígens i no només una PCR.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada