Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Andrej Babis és sospitós d'haver fet un ús fraudulent de fons europeus
Més de 100.000 persones han sortit als carrers per reclamar la dimissió del primer ministre de la República Txeca, el populista i segon home més ric del país, Andrej Babis.
Babis és sospitós de frau amb fons europeus, segons una investigació policial. També una auditoria de la Comissió Europea l’assenyala d’haver destinat aquests fons a les seves empreses.
El primer ministre txec està a l’espera de l’acusació de la fiscalia. Els manifestants també han demanat la dimissió de la ministra de Justícia per por que pugui posar traves a l’inici del judici oral.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992