Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Col·legi d'Arquitectes recomana al sector apostar per la reforma de plurifamiliars
Habitatges unifamiliars d’alt nivell adquisitiu, aquestes són les obres les més habituals que s’executen avui dia a Balears. L’informe d’edificació 2017 del Col·legi d’Arquitectes constata que es construeix manco però és més car. Es manté la recuperació del sector, tot i que encara és lluny de les xifres anteriors a la crisi.
El col·legi alerta, però, que els increments dels darrers anys s’han basat en l’edificació turística i els unifamiliars, un model que comença a no donar més de si en algunes illes. L’alternativa per a mantenir el sector, diuen, passa per la reforma dels plurifamiliars i la millora de l’eficiència energètica.
L’informe destaca que tot i l’augment del nombre de visats, les xifres dels darrers 10 anys són les pitjors, amb diferència, dels darrer 50 anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13