Canviar la coberta del pavelló pot costar fins a 600.000 euros, segons el Consell d'Eivissa
Els 2.500 usuaris del Complex Esportiu de Can Coix encara hauran d’esperar uns dies més per tornar a emprar les instal·lacions afectades per l’esclafit que la setmana passada va provocar danys importants a Sant Antoni de Portmany. Així ho ha explicat a IB3 el seu director, Fran Sánchez.
La presència de la grua que fa feines a la coberta del pavelló poliesportiu, així com de les restes de runa, obliguen, de moment, a mantenir tancats tots els equipaments. Fins i tot els que no varen resultar malmesos, com la piscina o el gimnàs. Una volta els operaris arreglin el sostre del pavelló i facin net, es podrà reobrir gradualment la resta del complex.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys