Logo IB3N
X

Els usuaris de tren critiquen que el servei està col·lapsat i que pateix un “mal endèmic”

SFM ha demanat disculpes per l'incident d'avui dimecres al matí i analitzarà si ha estat un errada humana o tècnica

12/09/2018

Els usuaris de tren critiquen que el servei està col·lapsat i que pateix un “mal endèmic”

174

L’Associació d’Usuaris del Tren han criticat que l’incident produït avui dimecres a l’estació intermodal de Palma, que un tren ha topat contra un topall, és una mostra més que les instal·lacions ferroviàries a Mallorca no estan adaptades als nous temps. Serveis Ferroviaris (SFM) ha demanat disculpes per l’incident d’aquest matí i analitzarà la caixa negra per saber si l’errada ha estat humana o tècnica.

L’entitat ha explicat que el servei no està ben dimensionat, que els trens són estrets i poc pràctics o que hi falten maquinistes. L’Associació també ha denunciat errades en el sistema de seguretat d’alguns passos a nivell, tot i que l’empresa manté que avui mateix ha revisat les barreres i no hi ha detectat cap deficiència.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella