Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
També lamenten la manca d'il·luminació i que fa un any i mig que esperen que els connectin els punts de corrent
Els propietaris d’unes 50 barques amarrades al mollet de s’Oberta, a Platges de Muro estan satisfets del pantalà nou que Ports els posà fa un any i mig, dotat amb punts d’aigua i corrent. De corrent, però, no en tenen. Ports respon que és l’Ajuntament de Muro que ha de donar llicència a Endesa per fer l’escomesa. I que el permís està enrocat. El que tampoc no es corregeix, malgrat la nova barrera, és el problema dels robatoris: “ens prenen motors i instruments de navegació”, es queixa Francisco González, un dels usuaris.
N’estan tan farts, que un dels patrons ja ha llevat, fins i tot, els coixins i les cortines. Només li poden robar un poal, diu Pedro Arrom, un altre dels usuaris.
També demanen més il·luminació: “a la bocana falta un llum vermell i un de verd perquè és perillós no tenir-ne”, explica Toni Moragues.
El pantalà troben que també és fosc i que això afavoreix el vandalisme.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic